Nakupuj na Slovensku

Reklamační řád

Záruka pro spotřebitele činí 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující je povinnen si při převzetí zásilky zboží zkontrolovat. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady. Na vady způsobené nesprávným zacházením, praním či běžným opotřebením nebo mechanickým poškozením se záruka nevztahuje.

Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem. V případě oprávněné reklamace dojde k opravě, nebo výměně zboží. Takové zboží bude odesláno na náklady prodejce. Nebude-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.


JAK REKLAMOVAT?

Vytiskněte reklamační formulář, vyplňte jej a spolu se zbožím doručte na adresu: Daniel Novák, Aleje 471/107, Ostrava-Hošťálkovice, 72528

Volejte na

telefonní číslo+420 775 574 646

Pište na emailovou adresu

emailinfo@pletemesi.cz